Psycholog i pedagog

Pani psycholog Beata Paczoske w swoim gabinecie.

mgr Beata Paczoske

sala (207), tel. 58 681 07 35

Posiadane kwalifikacje:

  • mgr psychologii (specjalność psychologia kliniczna),
  • II stopień (zaawansowany) w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.

Harmonogram pracy psychologa szkolnego:

  • poniedziałek: 7:45 – 14:45
  • wtorek: 8:45 – 15:45
  • środa: 7:45 – 14:45
  • czwartek: 7:45 – 13:45
  • piątek: 7:45 – 13:45

Godziny pracy zespołu w ciągu roku szkolnego mogą ulec zmianie. W celu umówienia się na spotkanie zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego. tel. 58 681 07 35.

Zakres obowiązków psychologa szkolnego:

  1. prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów;
  2. diagnozowanie sytuacji wychowawczych szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
  3. udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
  4. podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
  5. minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
  6. inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
  7. pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
  8. wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Pani pedagog Agnieszka Głodowska w swoim gabinecie.

mgr Agnieszka Głodowska

sala (206), tel. 58 681 07 35

Harmonogram pracy psychologa szkolnego – pani Agnieszki Głodowskiej:

  • poniedziałek: 7:45 – 14:55
  • wtorek: 7:45 – 9:40; 10:25 – 12:20; 13:05 – 16:00
  • środa: 7:45 – 8:50; 9:35 – 16:00
  • czwartek: 12:00 – 15:40
  • piątek: 7:45 – 15:40

Godziny pracy zespołu w ciągu roku szkolnego mogą ulec zmianie. W celu umówienia się na spotkanie zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego. tel. 58 681 07 35.

Pani pedagog Ewa Bigus w swoim gabinecie.

mgr Ewa Bigus

sala (206), tel. 58 681 07 35

Harmonogram pracy pedagoga szkolnego – pani Ewy Bigus:

  • poniedziałek: 9:00 – 14:00
  • środa: 7:45 – 11:15
  • czwartek: 7:45 – 10:15

Godziny pracy zespołu w ciągu roku szkolnego mogą ulec zmianie. W celu umówienia się na spotkanie zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego. tel. 58 681 07 35.

Do zadań pedagoga w szczególności należy:

  1. Prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły ,
  2. diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych stanowiących barierę i ograniczających aktywne i pełne uczestnictwo ucznia w życiu szkoły,
  3. udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb,
  4. podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów młodzieży,
  5. minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym uczniów,
  6. inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych,
  7. pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów, wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w:
    1.  rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły ,
    2. udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.