
PSYCHOLOG SZKOLNY
mgr Beata Paczoske
sala (207), tel. 58 681 07 35
Posiadane kwalifikacje:
- mgr psychologii (specjalność psychologia kliniczna),
- II stopień (zaawansowany) w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Harmonogram pracy psychologa szkolnego:
- poniedziałek: 7:45 – 14:45
- wtorek: 8:45 – 15:45
- środa: 7:45 – 14:45
- czwartek: 7:45 – 13:45
- piątek: 7:45 – 13:45
Godziny pracy zespołu w ciągu roku szkolnego mogą ulec zmianie. W celu umówienia się na spotkanie zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego. tel. 58 681 07 35.
Zakres obowiązków psychologa szkolnego:
- prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów;
- diagnozowanie sytuacji wychowawczych szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
- udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
- podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
- minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
- inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
- pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
- wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

PEDAGOG SZKOLNY
mgr Agnieszka Głodowska
sala (206), tel. 58 681 07 35
Harmonogram pracy psychologa szkolnego – pani Agnieszki Głodowskiej:
- poniedziałek: 7:45 – 14:55
- wtorek: 7:45 – 9:40; 10:25 – 12:20; 13:05 – 16:00
- środa: 7:45 – 8:50; 9:35 – 16:00
- czwartek: 12:00 – 15:40
- piątek: 7:45 – 15:40
Godziny pracy zespołu w ciągu roku szkolnego mogą ulec zmianie. W celu umówienia się na spotkanie zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego. tel. 58 681 07 35.

PEDAGOG SZKOLNY
mgr Ewa Bigus
sala (206), tel. 58 681 07 35
Harmonogram pracy pedagoga szkolnego – pani Ewy Bigus:
- poniedziałek: 9:00 – 14:00
- środa: 7:45 – 11:15
- czwartek: 7:45 – 10:15
Godziny pracy zespołu w ciągu roku szkolnego mogą ulec zmianie. W celu umówienia się na spotkanie zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego. tel. 58 681 07 35.
Do zadań pedagoga w szczególności należy:
- Prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły ,
- diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych stanowiących barierę i ograniczających aktywne i pełne uczestnictwo ucznia w życiu szkoły,
- udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb,
- podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów młodzieży,
- minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym uczniów,
- inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych,
- pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów, wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w:
- rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły ,
- udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.