REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU
-LOGO WOLONTARIATU „ Iskierka Nadziei”
- Niniejszy regulamin określa warunki, na jakich odbywa się konkurs na projekt logo - Szkolnego Klubu Wolontariatu „ Iskierka Nadziei”.
- Konkurs rozpoczyna się w dniu 12 lutego 2018r. d trwa do 12 marca 2018r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 14 marca 2018r.
Cele konkursu:
- Celem konkursu jest wybranie projektu logo Wolontariatu , który stanie się oficjalną identyfikacją graficzną Wolontariatu.
- Logo wykorzystywane będzie do celów popularyzatorskich i działań reklamowych ( na ulotkach, w grafice internetowej).
- Logo powinno budzić pozytywne skojarzenia oraz podkreślać charakter i specyfikę Wolontariatu.
- Logo powinno składać się z nazwy Wolontariatu i elementu graficznego.
- Konkurs adresowany jest do wszystkich: wolontariuszy i zainteresowanych uczniów ZSZ i O.
- Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest dostarczenie projektu logo do 12 marca 2018r. do opiekunów szkolnego klubu wolontariatu:
- Do konkursu nie mogą być zgłaszane prace zbiorowe.
- Każdy Uczestnik może zgłosić do konkursu maksymalnie
1 projekt Logo.
- Jeżeli prace wykonane będą na komputerze to należy je zapisać na płycie lub na pendrive.
- Prace wykonane na papierze powinny być dostarczona w formacie A 4.
- Komisja w składzie: Justyna Kluge, Ewa Plichta, Joanna Stencel, Beata Gruba i Renata Rybakowska spośród otrzymanych prac wybiorą jedną pracę zwycięską, która zostanie wybrana jako LOGO Szkolnego Klubu Wolontariatu. Komisja przyzna dodatkowo miejsce II i III. Prace te będą zaprezentowane n a stronie internetowej szkoły.
- Kryteria będą oceniane według następującej punktacji:
- Kryterium kreatywności 0- 15 pkt.
- Kryterium przejrzystości przekazu 0-10 pkt.
- Estetyka- 0-10 pkt.
Organizatorzy konkursu: Szkolny Klub Wolontariatu „ Iskierka Nadziei” przy ZSZ i O w Kartuzach